_hamisanne gazlı bebek gerçekten zor. Ama geçiyor birazcık sabır bu süreçte. Kızım 4 ayına giricek şuan cok iyi şükür. Sana tavsiyem şu emzirdikten sonra hemen bebeğini yatırma 10-15 dl dik tutmaya calış. Gece besledikten sonra uyursa da omzunda uyusun bir süre orada tut öyle yatır. Ben açıkçası öyle yaptım ve halada yapıyorum. Çünkü benimde kızımın hemen ağzına geliyor sindiremiyor hemen. Doktorumda öyle demişti emdiktten sonra hemen yatırma biraz bekle sonra yatar pozisyona getir. Ve bebeğini yüz üstü yatırmaya alıştırabilirsende gazı cok güzel cıkıyor. Benim kızım hep o şekilde yatıyor ve gazını daha rahat çıkartıyor. Gündüzleri yatırarak alıştırabilirsin bu yatış pozisyonuna. Kafasını kontrol ediyorsa hiç korkma. Besn konusunda dediğim gibi besledikten sonra hemen yatırmadığın sürece kusması yavaşlayacaktır. Sonra besleme işinide 2 saatte bir yapsan sorun olmaz. Çünkü 3 saat dayanamıyorlar. Gaz damlası ve masajlada desteklersen daha rahatlar bebeğin. Gaz için Masaj videolarını izleyip yapmaya başlayabilirsin . Masajı yaparkende emzirdikten yarım saat sonra yap yoksa yine kusar😬 karına baskı yedikçe kusuyorlar cünkü. Ama kusan cocuk iyidir diye bir tabir de olmamalı diye düşünüyorum. Cocuk niye sürekli kussun. Evet kusar fazlalığını atar o cok normal ama sürekli kusması seni aşırı yoracaktır