Bizimki 5buöuk aylık, doğduğundan beri savaş veriyoruz emerken 😂 hele ki bir dönem emzikten dolayı meme reddi yaşadık, çok kötüydü . Ama bebekler çok kolay unutup yeni alışkanlık kazandıkları için unutturmuştum, ayakta veya oturarak hoplaya zıplaya emziriyorum, yüzünün bir tarafı tam koluma değecek şekilde tutuyorum onu çok seviyor Yüzüne bir şey değince. Onun haricinde burnu tıkalıysa emmek istemeyebilir. Bizde bide besin alerjisi çıkmıştı o zamanlar da aşırı reddediyordu