Merhabalar. 3.5 ay önce doğum yaptım, sütüm çok geliyordu sürekli sağıyordum. 3.5 ay boyunca defalarca meme tıkanıklığı yaşadım. Tıkanma %90 sol memede oluyordu. Hep masajlar, sıcak duşlar kompresler saatlerce günlerce uğraşıyordum hala daha oluyor. Son 2-3 haftadır sol memede sanırım bu sorunlardan dolayı süt çok azaldı 10cc falan geliyor bebek de emerken sinirleniyor. Sağ taraf hala iyi neyse ki, orada doyuyor. Tek memeyle emzirme sürecimi devam ettirebilen var mı? Veya sol memeyi tekrar canlandırabilir miyim acaba? Tıkanma problemlerimden dolayı hiç süt artırıcı şeyler yemiyorum özellikle.