Merve3855 hiç üzülme normal bı durum. Bebekleri anlayamiyoruz bazen. Benim kızım da annemin göğsünü tuttu ben de çok ağladım. Ama bı kerelikti sonra da denedik tutmadı. Emin olun komşu bı daha denese tutmaz. Bazen bebekler yabancılara karşı koyamıyor. Anneye nazi geçiyor. Üzülmeyin ev falan değiştirmeye gerek yok bence. Biraz zaman geçince bu durumu unutursunuz bile