Medinepalavan İki hafta sonra çalışmaya başlıyorum bebeğim biberon içmiyor kaşıkla içmiyor suluğa koydum içmiyor ve daha çok memeye düşüyor nasıl aşarım bu konuyu acaba ayrılık kaygısından mı ki konuşuyorum anne işe gidecek diye anlatıyorum