Merhaba arkadaşlar 16 aylık bebeğim var zamanla sadece ailemden başka kimsenin olmadığını gerçekten herkesin bir çıkar ilişkisi kurduğunu aileden başka herşeyin geçici olduğunu farkettim bebeğimden önce çok samimi olarak görüştüğüm insanlar nedense artık yok doğum yaptığım zaman pandemiden dolayı gelmeme bahanesiyle 1.5 yıldır görüşmediğim ama her sıkıntılarında beni arayıp danışıp yardım isteyen Arkadaşlarım sadece fotoğraflarımı beğeniyor bazen diyorum sileyim herkesi gitsin ama geçmişteki samimiyetimden yapamıyorum bazen kendimi çok yanliz hissediyorum hiç bir şekilde de onlara söylemiyorum mesleğimden dolayı mecbur kalıp bazen birşey için arıyorlar mahcupluk farkediyorum ama hiç samimi gelmiyorlar biraz laf soktum ama değisen birşey yok tamamen silmek de istemiyorum ama çok kırgınım siz olsanız ne yapardınız