Arkadaşlar merhaba bebegım 14 aylık yaklasık uc aydır bebeğimın bılegınde ve boynunda terma cıktı bır tanıdıgımıza götürdük okuyup kalemle cızdı genelde böyle yapılıyormuş bır hafta bekledık oyle dus aldrdık ama gecmedı doktora gotursem bılırmı basına boyle bır durum gelen varmı