Selam arkadaşlar. 3.5 aylik bebegim yaklaşık 2 haftadır cok huzursuz uyuyuyor. Eller kollar sürekli hareket halinde, ayaklarını kaldırıp pat diye vuruyor, gözlerini ovusturuyor geriniyor, pozisyon ve yer değişitiriyor yatakta. Doktorumuza gecen hafta sorduğumda sicaktandir demişti ki bu kadar rahatsiz edici değildi. Şimdi daha da sıklasmaya başladı hic uyuamıyorum nerdeyse. Yarım saatte bir saatte bir öyle yapip uyanacak raddeye geldiğinde hemen meme veriyorum anında dalıyor yerine koyuyorum bi 5 10 dk sonra devam. Ayni problemi yasayanlar oldu mu? Nasıl bir çözüm buldunuz?