kisGunesi Kızlar avokadoyu yıkamadan tüketirdim hep ben. Bebeğime ilk defa bugün denettim 6 aylık ve yıkamadan verdim. Aslında yıkamak gerekirmiş. Şu an çok korkuyorum 😔 bebeğine avokadoyu yıkamadan verenler var mı aranızda? Sorun yaşadınız mı?
ilahiyatci_Mom kisGunesi zaten kabugunu soyup verdiğimiz için yıkama gereği duymadım cünkü streçle sarıp dolaba atınca çürür diye düşündüm hep ki sonuçta sizde kabuguyla vermediniz yani bu kadar evhama gerek yok diye düşünüyorum
_mmom kisGunesi bişey olmaz ya bi kereden Allah aşkına ne mikroplar var belki üzerimizde taşıyoruz 😂 o zaman dünyada çoğu bebek ölsün yani
Fasulye12 kisGunesi direkt olarak temas etmediğinden dış kabuğuna bir şey olacağını sanmam ama bende alışkanlıktır muzu mandalinayı bile yıkarım🙃
kisGunesi Sinemisssss dışı yıkanması gerekirmiş. Şeytan dürttü bir bakayım dedim bol suyla yıkayın yazıo nette 😔
elmaliturtam kisGunesi yıkarım yıkanırda bu kadar dert etmeyin sonuçta kabuğunu yemiyor içini yiyor bir dahakine yıkarsınız
elmaliturtam kisGunesi üzülmeyin hiç bir şey olmaz ooo bu çok ufak ayrıntı daha neler unutup neler yapacaksınız şimdiden kendinizi bu kadar yıpratmayın 😊