gulsennnmm Merhaba güzel anneler. 6aylık bebeğim çok öksürüyor benden geçti ben de aynı şekildeyim çünkü. Dün kesi kısılmıştı ağlayamıyordu bile. Ne yapabilirim ne önerirsiniz
gulsennnmm Asseagl dün doktorumuza göründük tabiki ama ben daha çok alternatif yöntemler için yazdım. İlaçlar sanki etki göstermedi
Asseagl gulsennnmm gulsennnmm mustela rahatlatıcı göğüs balsamı kullanın çok iyi geliyor o tıkanıklık ve öksürüğe, onun dışında uyurken baş ucuna soğanı 2 ye bölüp koyun nem makinesi çalıştırın evde