Bebeğim bir aylık oldu. Doğum kilosu 2600 idi şimdi 3 kilo olduk çok şükür. Kilo alımımız biraz yavaş ve bebeğim kakasını yaparken vs hep kıvranıyor ve huzursuz. Yarın hepatit b aşısından sonra daha huzursuz olur diye korkuyorum ateş vs yapmasından korkuyorum doktorum bir şey olmaz dedi ama ben yine de çok korkuyorum bebeği zayıf olukta bir ay sonunda bu aşığı yaptıran bebişlerin anneleri deneyimlerini yazarsa çok mutlu olurum