Anamur33 benım kızımda oglumda öyle oldu ve bırı 4aylıkken kapandı bırıde 6aylıkken bısey olmaz korkma canım cok doktora goturdum busey olurmukı dıye hatta devıtı kesmışler içirmemişdim ve en son tıp doktoru kızdı ne olursa olsun ıcırecektın dıye ve 1aylık tan once kapanmasa bısey olmaz korkma demışdı