Merhaba güzel anneler nasılsınız 🌺
Benim sorum şu eltimin kızı liseye gidiyor saçları dökülüyor diye sağlık ocağına kan vermiş şekeri çok yüksek çıkmış diye hastaneye sevk etmişler başakşehir çam ve sakurada yatış yapmışlar 15 gün veya daha fazla kalır demişler benim ailemde de şeker var bu kadar hastanede yatması normal mi ?