4 aylıkken alerji mamasına başladık. Onunla birlikte pişik başladı. Doktorumuz ısrarla Alfamino mama pişik yapmaz diyor. Günde kaka sayısı 4-5e çıktı. Neyse travazol ve hametan kullandık geçmedi. Cildiyeye götürdüm. O da 2 çeşit mantar kremi yazdı. Ama şuan poposu daha kötü durumda. Napıcam bilmiyorum artık. Kremler bir fayda etmiyor. Bezini değiştirdim. Islak mendil kullanmıyorum 15 gündür. Yıkıyorum kuruluyorum. Ama hiçbir gelişme yok.