unkurabiyesii Okuyan_anne eskiden çok sevmezdim ama kayınvalidem sağolsun ne taksam imitasyon mu asla imitasyon takmayacaksın diye diye alıştırdı baya sever oldum şimdi . Onun yanına imitasyonla gitmeye korkarım😂 küpe kolye bileklik takarım hep :)
Cik Okuyan_anne ilk zamanlar banada garip görgüSüzlük gibime gelirdi utanırdım ama taksanda dedikodu takmasanda şimdide eşim isteyince bir tanesine bile kıyamıyorum bebeklerim onlar 😂🤪takmıycaksan ver diyor bende eksik etmem düğünde seyranda 😂
Okuroya Okuyan_anne hayatta takmam bana hiç çekici gelmiyor rakama saygım var ama bence itici duruyor sarı sarı 🙄
Sanyamm Okuyan_anne güneyde yaşadığımız için herkes çok seviyor ben yatırım için severim takmak iÇin deil mesela Şırnak’a akrabalarım yarım altından az takmazlar 🤣🤣
2-prensesannesi Okuyan_anne abartıya kaçmayacak şekilde seviyorum ama varken takmıyordum yokkende ınsanın takası gelıyor 🙂
Noname21 Okuyan_anne biriktirmeye bayılırım. Ama asla takmam. Esim 5 i bir yerde almıştı. Kaynanam da alt8n bileklik falan takmadım hiçbirini
AgentMom Okuyan_anne altın sevmem ama pırlanta ve elmas yüzüğüm var onları takmayı seviyorum. Onun dışında özel bir yere gidersek ince gerdanlığımı takarım o kadar. Sarı sarı sevemiyorum. Ama bazı kadınlarda çok hoşuma gidiyor. Kendime sevemesemde
Tatlican Okuyan_anne Yüzük cok severim ama evde devamli cif camasir suyu kullandigim için takamıyorum.
YeniAnneIstanbul Okuyan_anne takmam kasada duruyorlar. Sadece. 1 kolye ve 2 tane asiri sade, duz altin bileziklerim var (yani bildiginiz duz cizgi) onlari gunluk takiyorum. Ama cogu kisi altin oldugunu bile tahmin edemiyor 😃
2cocuk_1anne_ Okuyan_anne düğümta takılan takılaırm hep durur memleketten uzaktayız nırda hiç çıkarıp takmam ama memlekete gidince düğünde takarım bayramda da sadece kolyemi Takmayı ilk başta hiç sevmezdim yenş gelsin tam derdi herkes