BeyzaAselim benim oğlumda 16 aylık 2 ay önce bizimde kan değerleri vitaminleri düşük çıktı yaşından sonra iştahsızlık başlamıştı. Ferro Şanal b ve polivit verdi zor bela içirdim biraz ama artık içiremiyorum. Ben de sabahları keçiboynuzu pekmezi veriyorum.. Bide balık yağı aldım.. Ama baktırmadık daha kan değerleri düzeldimi diye.. İştah hala sıkıntılı.. Bugün bişiy yediremedim inanki çorba yoğurt hep duruyo kaselerde. Az önce yine denedim yok bebe bisküvisi bile verdim eline yemedi.. ☹️