Ben senelerdir psikoloğa gidiyorum , :) artık kendisi emekli oldu hatta Türkiye ye gidince yine ziyaret ediyorum kendisini , artık bir sorunum yok ama yinede onunla konuşmak çok iyi geliyor, kendisi artık hayatımın bir parçası gibi iyiki var . 😅
Eğer iyi bir uzman bulabilirseniz tabiki sorunlarınızı aşarsınız .