Kızlar kızım 4 buçuk aylık ayağını bastırıyorum hiç basmiyo, görenlerde neden basmıyor biraz geride kalmış basma konusunda diyorlar, basmaya nasıl alıştırabilirim . Komşumun kızı 1 ay küçük ama o kadar kuvvetli basıyordu (maşallah) insan ister istemez karşılaştırıyor