1Emine Merhabalar kızım için neocate alerjik mama kullanıyoruz tadı çok kötü doktorumuz vanilya özü kullanabilirsin dedi diğer bir doktor pekmez verebilirsin dedi. Siz ne kullanıyorsunuz?
iyilik80 1Emine ikisinide kullanmistim. Ama tadi okadar kotuki o mamalarin ben sicakligina bakmaya bile agzima degdiremiuordum😔muzlu muhallebiye katip yediriyordum son care
1Emine iyilik80 2,5 aylık henüz hiç bişey veremiyorum. Vanilya özü olarak hangi markayı kullandınız? Bende sadece bir kere baktık midem bulandı nerdeyse tadından ama sütüm az geliyo gibi o yüzden mecburen veriyorum
iyilik80 1Emine makarna vitma sitesinden vanilya ozu almistim. Birde siyah üzüm özü aldim ayni siteden katip veriyordum.sabredin hepsi geciyor. Aglayarak vermistim ilk verdigimde kiyamamistim ogluma.1.5 yasindayiz herseyi yiyip iciyor cok sukur
1Emine iyilik80 ay ne güzel maşallah sizin adınıza çok sevindim umarım bizimde hemen geçer 🌼 öneri için teşekkür ederim