Aslında ben yürüteç kullanmayı hiç istemiyorum ama hediye olarak geldi ve hangi ayda daha sağlıklı olursa yarım saatte olsa kullanacağım herneyse şu an altı aylık normalde bebek yere tam olarak basmadı diyor herkeze benim de tuhafıma gitti daha küçük olduğunu ben de biliyorum yürümesini basmasını zaten beklemiyorum sadece kollarının altından tuttuğumda ayağa kaldırdığında direk oturuyor bu normalmi bunu merak ettim