Minisinannesiii Bisracinarkartal Evrim1906 Ayy insallah bi oğlum var bide kızım olsun 🤲❤ cok teşekkür ederim
Bisracinarkartal Minisinannesiii lütfen öğrenince yazın ben %90 kız diyorum erkek bile çıksa unutmayin yazın lütfen yada adıma.post açın burayı bulamazsan
Evrim1906 Minisinannesiii benim de oğlum var 16 buçuk aylık nasipse benim de bı kızım olacak 2.ye 33.haftalik hamileyim