Merhaba hanımlar dün sabah esım fark etti kızımın sag tarafında kulaktan ceneye dogru gıden kısımda bir şişlik hemen götürdük doktora ultrasyon ve idrar tahlili istediler idrar da enfeksiyon cıkmadı ama o şişme lenf bezi şilmesıymıs aslında yanagın ıkı tarafında da varmıs diğer tarafı şiş olmadıgı için. Fark etmedik. Cok şükür iyi huylu dedı doktor ancak bu 1 hafta takıp edecem eger şişme olursa antibiyotik verdı hemen getir yıne dedı ilaca ragmen şişme devam ederse farklı testler yapılacak mıs basına gelen varmı bu durum bırde diş dönemi sordum doktora bunun dişle alakası yok. Dedı basına gelen varsa süreç nasıl işliyor vs fıkır verebilir misiniz