Ballibademin_21 Hello 👋 oğlum 1 yaşında ve artık banyo yapmaktan korkuyormu desem sevmiyormu desem bilemedim yerinde durmuyor hiç ağlıyor devamlı ve haliyle yıkamak zulüm oluyor inanin banyo günü gelince o günden korkuyorum 😂 şimdi bana önerebileceginiz herşeye açığım bir aparat önerebilirsiniz işimi kolaylastiracak herseye okey.Bu arada bı oturak var bebekler için onu kullanan var mı küvete sığar mı?
Kadifemsii Ballibademin_21 duşakabinde beraber yıkanıyoruz kızım hergün duş için ağlıyor bende bu durumdan sıkıldım 😬 sizde bir deneyin isterseniz belki o şekilde sever
fatosd36 Ballibademin_21 en güzeli banyo için almıştım 6 aylıkken kızım 14 ayını bitiyor hala kullanıyorum önden kilitli oturak çok güzel rahat edersin
Merilice Ballibademin_21 küvete sığar mı o kğvete göre değişir. Ben 6 aylıktan beri oturakta yıkıyorum 16 aylık oldu. 2 yaşına kadarda rahat sığar içine zaten o zamana kadar artık kendi oturur normal oturağa. Mama sandalyeniz varsa ön kısmını çıkarıp ordada yıkayabilirsiniz.
Badem Ballibademin_21 küvetin içine oturtup yikayabilirsin hem oynar hem yıkanır, benim kızım da düştü banyoda kaşı patladı o günden sonra hep korktu. Kaydırmaz basamak varya ondan aldık hem ellerini yıkarken çıkıyor üzerine hem banyo yaparken oturuyor kendini güvende hissediyor artık çok şükür, 2 yaşında bu arada ❤️
Deletedmom5284 Ben oturak kullanıyorum ama mama sandalyesi benimki, banyo oturağıda olur, bide banyo şapkası kullanıyorum gözüne su gelmediği için korkmuyor 🙏🏻
Dilaylaa Aparat felan değilde ayakta durmaya başladıktan sonra duşakabin de ayaktayken hop iki dakikada yıkıyorum ben 😅 hemde eğleniyoruz birlikte
Minis Niye ağladığını bulun önce. Üşüyor mu, yüzüne su gelmesinden mi korkuyor, suyu mu sevmiyor, rahat mi edemiyor. Neyden etkilendiğini bulursanız çözümü de kolay olur
Nil2736 Ballibademin_21 banyo oyuncakları olsn aöa küçük şeyler deil büyük ilgi çekici banyoyu oyuna çevirin. Dönem dönem banyo sevmedikleri oluo önemli olan ürkütmeden üstüne gitmeden fobi haline getirmeden yıkamak Oyuncak yoksa sizde girin duşa. Su savaşı yapın. Savaşırken çaktırmadan yıkayın.
Kadifemsii Ballibademin_21 evet durabiliyor şuan 19 aylık ama biz 2. Ayından beri bu şekilde yıkıyoruz ayakta duramadığı zaman kucağımızda tutarak yıkıyorduk . Zor kısmı banyodan çıkma zamanı o yüzden genelde eşim evdeyken yıkıyoruz eşim yıkıyor ben kızı giydiriyorum . Yani yapabiliyorsanız bu şekilde bi deneyin duş kısmı çok keyifli oluyor .
iki_prens_annesi_ Ballibademin_21 suyla oynatin mumkunse bide banyo arasını acmayin aynilarini yasadim 2 yasina gircek yeni alıştı arayi acarsam soguktan yine ayni oluyor suyla yavas yavas alistirip sonra yikiyorum
Ballibademin_21 iki_prens_annesi_ arayı açmıyorum 3 güne bir en fazla 4 günde bir yıkanıyor asla sevmiyor suyla oynamayı da hemen agliyor
bayankitapkurdu Ballibademin_21 oturmaya başladığımdan beri önce küveti doldurur suyla oyuncaklarla oynamasına izin veriyorum. Sonra küvetten çıkarıp yıkıyorum. 2 yaşına girmek üzere. Bizde de banyodan çıkamama durumu var. Oyuncakları ona toplatırım hevesleniyor öyle toplayıp çıkıyorız
_bahar_ Ballibademin_21 ben küçükken oturakla yıkadım hep tutanrak ayakta durmaya başladı duşakabin tutunuyodu ben yikiyodum ama benim kızım banyo hastası çok seviyor doğduğundan beri siz oturak alabilirsiniz en azından sabit durur