Egeto Kızlar 1,5 aylık bebeğim doğduğundan beri bibs emzik kullanıyoruz. Ama uyurken falan rahat tutanıyor emziği atıyor hemen. Aventin denemek istiyorum isce bibsten sonra tutar mı var mı deneyen bu şekilde ?
_mmom Egeto beenn🤗 1 ay bibs emdik şimdi avent ultra air kullanıyoruz tuttu ve daha kolay emiyor bibs de öğürüyordu arada çok ememiyordu düşürüyordu şu an öyle değil avent daha iyi geldi bize
Hilal_asena40 2 ay 10 gunluk bebegim var simdiye kadar denedim tutmadı damakli emzigi bibs emzik siparis ettik bizde onu deniycez bakalim
Egeto _mmom ay öyle mi sevindim buna alıp denemeye değer öyleyse. Evet bibsi tam kavrayamıyor benim bebeğim de çabuk düşürüyor
_mmom Egeto ultra air karanlıkta parlayanlardan aldık çok memnunum çünkü bibsi ağzına sokuyordum öğürüyordu bunun ucu daha ufak öğürmüyor