ilkgozagrimmmm ay çok hoş görünüyor ya 😍 benim de dolaplar eski tip, seninkinin gene ortası kremmiş, benim ortası da kahverengi ☹️ Yerler kapılar her yer kahverengi. Hatta bununla ilgili geçenlerde post açtım. Bi bak istersen boyayan bi çok arkadaş yardımcı oldu sağolsun, daha farklı renkler de gösterdiler çok hoşuma gitti. Ama hiç bu renge boyayanı çıkmadı karşıma. Ben de şahsen cesaret edemem 🤭