Deletedmom_105 Özellikle bu çocuk niye ağlıyor yada telefonda konuşurken karşıdaki kişinin çocuk niye ağlıyor diye sorması…o anda ağızlarına kürekle vurasım geliyor 😬çocuk bu,ağlaması olağanüstü mü😒 sizleri bunaltan sorular neler👽
Deletedmom8453 Deletedmom_105 İyi ki Ali Barlas doğdu, niye hiç aramıyorsun bizi……… Nefret ediyorum şu cümleden de sorudan da…..
Deletedmom_105 Nazlican emmiyor,niye vereyim, göğüslerimin şekli bozulmasın, zehir veriyorum (mama)deyin😒😒😒 değişikler yaa
Kzy-kara10 Nazlican ınanın nefret ettım yaa bana sureklı bunu soruyorlar ve bılıyor musun nazar etmesinler dıye mama verıyorum dıyorum yanı sütüm bar emzırıyorum dıyemıyorm dedıgımde valla iyi varmış mıllet mama ıle besliyor bu çocuk sadece anne sütüyle mı bu kıloda dıyorlar ve bende mama verıyorum dıyorum yoruldum artık
DurununAnnesiiii Nazlican kılasik olmuş artık bu soru her görenmi soran arkadaş ben anlamadım gitti😂😂
KahveliVera Deletedmom8453 evet oğlum olduktan sonra bir çoğunuzun gereksiz olduğunu kabullendim derdin 🤣🤣
asude456 SalEz ahaa bu benimm kaynanaaa oğlum 2.5 aylik 6.200 kaynanam sürekli çok zayif diyor delircem
Mrs-Turkk Deletedmom_105 neden emerken cuk cuk yapıyor,tam kavrayamıyor mu memeyii 😂bıktımm bıktıım bunu duymaktan bebeğim oyun yapıyor kendince oyun😂
Nazlican Mrs-Turkk Ya benimde bebeğimden tak tak ses geliyor Biberon verince de geliyor ama memeyi benimki gerçekten tam kavrayamıyor ve düzgün ememiyor 😆 Acaba sebebi neden Sizinki tam emiyor mu
Deletedmom_105 midekoruyucu tabi canım,aç bırakıyorum,nereden bildin ya de😒bu nasıl soru yaa,aç mı bırakıyorsun ne ya Yemin ederim beyin yerine löp et var bunların kafalarında
Tubiii31 Nazlican komşumun bebeğide öyleydi ememiyordu tak tak diye ses geliyordu dil bağı varmış küçük bir operasyonla düzeldi doktorunuza danışın
yokdahaneler Emeklemiyor mu daha ? pek bi himbil bu gec yürür geç konuşur… Elimin tersiyle bi tane patlatsam yine de rahatlamam. Yürüse ne olacak olimpiyatlara mi katılacak acaba 😂
Nazlican Deletedmom_105 Ben hep mama meme gittim ne yazık ki sütüm yetmiyordu Şimdi de gece yatmadan mama veriyorum sadece ekstra durum olmadıkça Bende aç mı kalsın diyorum zaten Gerçekten insanlar değişik
Deletedmom_105 Nazlican ahh düşüncesiz millet çok,belki emzirmeyi çok istedin,yetmedi, günah değil mi ya insanı kırmak
Nazlican Deletedmom_105 Hala sadece emzirmek için çok ugrasıyorum ama bebeğimin yogun bakım süreci oldu ve bu sürede zor geldi sütüm İlk benimle değil biberonla mama ile tanıştı Şimdi de zar zor yettirmeye arttırmaya çalışıyorum işte
emayy Deletedmom_105 bu çocuk aç ,mama verme ,çok yemek ye ki sütün bol olsun 2 ay 20 günde bunları duymaktan yoruldum🤦🤦
Deletedmom_105 emayy bu çocuk öyle mi,anası sensin herhalde nereden bildin de👽ben doğurmadım, bilmiyorum ya deyin, değişikler yaa
Nursimababy emayy Ayy evet kızım 3 aylık böyle cahil düşüncelerle dolu etrafım eşimin tarafı hep çok ye sütun çok olsun diyip duruyor