Bizde 11 martta 3 aylık olacağız. Açıkçası ben dk vs tutmuyorum tamamen bebeğime göre şekil alıyorum uzun durursa duruyor kısa tutunca ısrar etmiyorum. Az emdiğinde 1 saat sonra bi daha emziriyorum. 4 saat etmediği bile olur uyku geldiyse falan hele hiç emmez. Bende uykusunun arasında veririmmmm