Elifkskl doktor kontrolumüze daha bir hafta var ama 5 aylığın içinde olan bebekler. Mama ve annesütü alan bebekler daha doğrusu. Ek gıya geçebilirler. 3 gün kuralıyla ,Sadece anne sütü alanlar 6 ayı doldurmak zorunda. Benim bebeğimi doktor benden iyi bilemez. Çocuğum durmuyo yemek yerken gözüme bakıyo ağız şaplatıyo. Üzülüyorum. Geçmememiz için bi sebep yokki.