İyi günler sevgili anneler.
Kızım şuan 2 bucuk aylık geçen hafta bezinde çok az bi kan vardı doktora randevu alıp gittik böbreklerin bakıldı temiz çıktı idrar tahlili verdik enfeksiyon varmış düşük dozda antibiyotik verdi doktor 7 gün yarın bitiyor iğnemiz. Bu süreçte ara ara yine kan gelmeye devam etti. Bezini daha sık değiştirdim temizliğine de dikkat ettin sürekli kremledim. Sizlerde böyle sıkıntı yaşayan var mı?