9,5 aylık kızım var bu aralar iştahsız diş çıkarıyor ağzını açsa bile lokmayı zor yutuyor ağzında tutuyor öguruyor iki üç kaşık ancak yediriyorum sanırım pütürlü gıdada zorlanıyor ne yapacağım anneler var mı bir çözüm? Canımı sıkmaya başladı bu durum .