Yasemin48 valla iyi bi soru ama ben kendimden örnek vereyim. On yasinda oglum 2 ay 13 günlük kizim var. Oglumda da kizimdada ayni gibi su zamana kadar ikisinin kilo alımı benim süt miktarım aynı gibi. Oglumu 20 kızımı 30 yaşında dogurdum 🤗hatta kiloları bile ayni doğdular nerdeyse. Oglum 3.200 kizim 3.180 gr