Bayatt benim de oğlum 10 aylık herkesin korkutması yüzünden doktor doktor gezdim Prof eğitim araştırma hastanesine dahil götürdüm ve en son doktor bana çok hassa bir bebek yürümüyor diyerek yada yürütmeye çalışmayın psikolojik olarak daha kötü olur hiç yürümez dedi 2 yasına kadar yürümemesi normal dedi ayak altı çok hassas dedi sizin bebeğiniz de oyle olabilir korkmayın