ESunar Hanımlar bebeğim daha 21 günlük 3 tane mama değiştirdim gaz yapıyo diye laktoz intoleransı olduğunu düşünüyorum bunun testini nasıl yapıyorlar bilen var mı özelde yada devlette nasıl bi yol izlemeliyim bilenler yardımcı olabilir mi lütfen
esrefiMahlukatAnasi ESunar kakada redüktan madde bakılıyor. Bir de yanılmıyorsam pH önemli. Bu ikisine göre intolerans tanısı konulur. Bu testleri normal doktoru da isteyebilir, sonuca göre gastroenteroloji ya da alerjiye sevk edebilir diye biliyorum.
Mugerrr ESunar benim bebeğimde de laktoz intoleransı vardı. 2 aylıkken gürültülü kaka gaz sancısı kakada mukus şikayetleriyle gittik doktora, kaka tahlili istedi orada çıktı. 5 ay relactaz ve biogaia kullandık
ESunar Duyulurum bende gaz yapıyo genelde süt ve süt ürünleri yada peynir altı suyu olan şeyler onda da aynı durum varsa diye düşündüm aşırı gazı var kakası ishal kıvamında alt tarafında isilik gibi döküntü gibi kızarıklık var alerji aklıma gelmedi açıkçası
Duyulurum ESunar anladım bende de laktoz intoleransi vardı ama bebeğimde alerji vardı. Tabi birçok belirtisi vardı oğlumun atopik dermatit cilt başta olmak üzere. En iyisi doktora görünmek
ESunar Duyulurum çocuk doktoru yönlendiriyor sanırım değil mi alerji mi yoksa laktoz intoleransı mı olduğunu nasıl anlayacaklar test mi yapılıyor iksii için de bilginiz var mı
Yusufsmommy Bende geçen hafta doktora gittim, kontrol ettiğinde sütü hazmedemiyor dedi ve relactaz tavsiye etti.
Mugerrr ESunar mama kullanmıyorduk. Sadece anne sütü. O yüzden emzirmeden önce relactaz damladan 5 damla damlatıyordum sonra emziriyordum