Kub_ Kızlar biz 2. Ayda yürüten aldık hevesle bir kaç arkadaşım 5 aylıkken koymuş bende koysam bir sıkıntı olurmu
Aklimdasin Kub_ 5 aylık koydum 8,5 aylıgız su anda bıraktım yürüteci hatta yarın satıyorum birisine. Gunde 15 dk tuttum. Tutunarak yürüyebılıyor artık gerek duymuyorum gelişimi engellemesin diye
yuhumgeliy Kub_ 4. Aydan sonra kullanılabileceği yazıyor internette. Ama dik duramadıkları için 5 buçuk ayı beklemek en doğrusu ama siz koyabilirsiniz sabah akşam 5er dakika
Kub_ Nesrincente bir sıkıntı oldumu ben bugün 3-4 dakika koydum 3-4 kere rahatsız olsa zaten ağlar dimi
Kub_ yuhumgeliy öyle yaptım bugün koydum ama kafasını tutuyor bir sıkıntı olmadı olsa zaten ağlar değil mi
Nesrincente Kub_ ilk zaman alısana kadar olabılır ya bızde hıc sıkıntı olmadı yani yürüteç kullanmama ragmen 9 aylık yürüdü bile asırı koymayın ama yıne isiniz falan varken koyun alısınca sever belkı benımkı sevmedi oyle 1520 dk falan durardı
Aceranne Kub_ ben 4 aylıkken koydum doktora sordum çok kalmasın dedi maks gün içinde 15 dakika zaten pek önerilmiyor ama benim kızım çok seviyor ona koyunca deliye dönüyor o yüzden bende kısa kısa koyuyorum bazen 2 günde bir koyuyorum ama tercih senin
UmayGmz Kub_ 6 aylık benim kızım dik durabilsn diye bel sırt çevresine battaniye sarıyorum sağ dola düşüp sırtına beline yük vermiyor bu şekilde ama en fazla 10 dk durmasına müsade ediyorum
Hamza65 5aylikken koydum şuan 7aylik memnunum dikatli olursanız bişe olmaz hep yanımda kucagimda sürekli duruyordu en azinda. İsim olunca koyuyorum çok da seviyor 🥰🤣
bebekguney Yürüteçin faydasız hatta çok zararlı olabileceğine dair bir sürü doktor açıklamaları var neden kendi rahatlığınız için çocuğunuzu rİske atıyorsunuz