Cemrebebek Güzel anneler merhaba kızım 10 aylık odasını ayırmak istiyorum. Telsiz konusunda karar veremedim çekim gücü iyi olan hangi marka var acaba fikir verirseniz sevinirim. 🙏
midekoruyucu Cemrebebek ben de şurda bekliyim, baktım hep internetten çok pahalı geldi 😵💫 saçma sapan fiyatlar.
neslicanben Cemrebebek kesinlikle wewell öneririm. En ufak sesi bile algılıyor,ninni özelliğivar, anne telsizinden bebek telsizine ses iletebiliyorsun. Çekim gücü de iyi. Sıfırları biraz pahalı ama 2.el temiz çok rahat bulabilirsiniz
Cemrebebek neslicanben ya bebeğimin odasıyla benim odam biraz uzak çekim gücü yeterli olurmu yani arada tuvalet var 🤣
neslicanben Cemrebebek yan daireden bile çekiyor öyle söyleyim sana 😂 300 mt kadar çekim kapasitesi var. Üstündeki örtüyü bile hareket ettirse o sesi algilıyor telsiz
Cemrebebek neslicanben birde bişey daha sorabilirmiyim wifi ile çalışmıyor dimi. Ben internete güvenemiyorum ya çekmezse diye
neslicanben Cemrebebek yok bebek yanı olan telsiz prize takılı anne yanı olan hem pille hem de fiş ile kullanılıyor. Wewell iki çeşit var https://resimyukle.io/r/NDL1UMFn88. Benim ki bundan. Dolap da uygun fiyata bulursun kesin
kirmizibasliklikiz_ Cemrebebek ben loobex kullaniyorum cok memnunum 800 mt ye kadar cekiyor ama ben internetten almadim burda yerel bir magazadan aldim belki satisi vardir bir bakin isterseniz