maysa-19 Kuzeymomms aynen eşim yemek seçiyor.dolapta dolma var yapsam yemez gene başka bişey bulmam lazım.o kadar çok seciyorki yildim artık
Kuzeymomms maysa-19 bende ne yemek yapsam iş yerinde de aynı yemek yapılıyor yada şunu yapcam diyom bugün yedim diyo iyice tıkanıp kaliyom 😡
Bilge_anne27 Kuzeymomms patates sulusu pilav ayran 🤷 bende her gün düşünürdüm ne yapayım diye şimdi haftalık yemek listesi yapıyorum evdeki malzemeye göre ona göre de ilerliyorum çok iyi oluyor 😊
Kuzeymomms Bilge_anne27 bende düşündüm onu ama canı bazen yemek istemiyo liste bozukuyo ondan olmuyo o bizde 🤣
maysa-19 Kuzeymomms bende işyerinde yapilanla evde yapılan birmi diyorum.hep bahane yemicek öğlen yedim diyor.
Bilge_anne27 Kuzeymomms bizde de oluyor o durum o zaman diğer haftaya sarkıyo o yemek 😂 eşimle belirlediğim için o konuda da sıkıntı olmuyo çok şükür
Kuzeymomms maysa-19 biz bide ertesi gün aynı yemeği yemiyoruz o yüzden daha zor oluyo bizim için aman arada hazır bişeyler yiyoruz ne yapalım ya bugün yapcak hicbisry bulamadım 🙄
maysa-19 Kuzeymomms ben yerim ama eşim gene yemez.bizim bı komşu vardı.kucukken anlatırlardı hep bı kilo fasulyeyi dudukluye vurur 5 gün yerlerdi diye.simdi öğlen ayrı akşam ayrı istiyor herkes
Kuzeymomms maysa-19 öğlen yeniyoda ertesi gün iyi olmuyo ya az az yapınca ertesi güne kalmiyo zaten yemek ama yapcak yemek bulunmuyo