GoktugMomy Kizlar merhaba bebegim bes gunluk tam bezini aliyorum hopp tekrar kaka yapiyor normal mi acaba bugun 4 olduda
neslicanben GoktugMomy normal canım. Benim minik de bezi açınca pof pof bırakırdı 😂 1 ay geçince düzeldi :)
midekoruyucu GoktugMomy ah mis kokulu kuzum benim 🤗 Allah bağışlasın İnşallah 🤲🏼♥️ İlk zamanlar sürekli bok üretiyorlar 😁 ben günde nerden baksan 10a yakın boklu bez alıyordum altından. Ben alıyorum hop bi daha 🤦🏻♀️
123ali GoktugMomy çokkkkk normal sağlıklı benek benimki emekler hoppp yapardı yapmaması kötü sevin bence sevgili anne 🌺