Merak ediyorum bezi biraktıktan sonra cocuk kakasını yapıyor mesela neyle siliyorsunuz ? Ayaktamı kalıyor cocuk ? cocuk tuvalete nasıl yetişiyor ? Onun için bir aparat gereklimi ? Oglum 3 yaş 3 aylık başlamayı düşünüyorum ama aklımda cok soru var. Küçük kızımda var 1 buçuk yaşında ben oglumun tuvaletini yaptırırken ortslıktsn kayboldugumuzu anlarsa aglıyor kapıdıya acık bırakamam wc.nin. Nasıl yapabilirim bir yol gösterin. Gece uyandırmakmı gerekiyor tuvaleti için ? oglum şimdi yaptıktan sonra söylüyor anne kaka die. birde benim oglum herseyi oyuna cevirme heveslisi şimdi tuvaleti gelmese bile bana kaka deyip gidip wc.ye oturabilir çünkü oraya çok bırakmıyorum ve karıştırmak istiyor banyo falan. birde daha rahat oluyormu bezsiz cocuk ?