Kızlar selam, size soracağım şey şu bebeğim 2 aylık kolik ağlamaları azaldı ama hala gazdan bazen ağlıyor yani evde şekilden şekle giriyoruz bi pırt için. 2 aydır sadece 2 kere 1-2 saat anneme bırakıp eşimle dışarı çıktık artık bebeğimle çıkmak istiyorum ama ne kanguru ne puset ne bebek arabası ne ana kucağı uzun durmak istemiyor eşimin işi rahat çıkalım gün içinde birlikte idare ederiz bikaç saat diyor ama ne zamna uyandığı ne zaman ağladığı belli olmuyor ki korkuyorum ama çıkarmak da istiyorum aslında tek başıma cesaret edip yakında marketlere gitmek istiyorum ne bileyim adliyede çalışıyorum bugün işim vardı gittim yarım saatliğine mesela eşime bırakıp bebek nerede diyorlar oraya götürmek istiyorum ama inletir orayı duruşma ortasında😄sizler aynı durumda neler yaptınız nasıl çıkardınız?