Zeynebinannesiii Kızlar 5 gündür covidiz bebeğimde kovid geçirdi 14 aylık hep gün içerisinde uyku halinde olur olmadık hiç seste uyumazdi şimdi son ses TV sesinde uyuyor ve elleri soğuk biraz sizce neden oluyor bu ?
Minelask Zeynebinannesiii yani uyuması kötü birşey değil benm bebegimde geçirdi o dönem hep uyudu ben ilaçlardan dır diye düşünmüştüm bir haftaya düzelmisti bence korkacak bı durum değil sadece uyumasi
Annecik60 Zeynebinannesiii aynı benim bebeğim de 14 aylık şu anda covit hep uyumak istiyor halsiz iştahsız bende ilaçlardan ve hastalığın yorgunluğundandir diye düşünüyorum
Annecik60 Zeynebinannesiii elleri soğuk demişsiniz ateşi olmadığı halde mi soğuk Benim oğlum da iki gün ateşi hiç düşmedi sayılır elleri ayakları buz gibiydi şimdi biraz düzeldi ateş düşünce
Zeynebinannesiii Minelask bedenen yorgun dusuyolar sanırsam ilaç olarak bir antibiyotik kullanıyoruz onun haricinde bisol natur var o kadar arada parol bir an önce iyi olsun da iştah desen hiç yok😔
Zeynebinannesiii Annecik60 ne ilaç kullaniyorsunuz? Doktorumuz bize antibiyotik vermişti fakat uyku düzeni bozulduğu için çok kullanamadim maalesef 🙏 benim kızım 700 Gr verdi bu hastalıktan dolayı sıfır ağzına bir lokma vurmuyor çok geçmiş olsun..
Zeynebinannesiii Annecik60 elleri soğuk demeyelim de ılık genellikle sıcak da değil yani bizim de 4 gün düşmeyen ateş kusma ishal olmuştu Rabbim evlatlarimiza şifa versin..🙏
Annecik60 Zeynebinannesiii 3 tane antibiyotik iğne kullandı bide antibiyotik şurup olarak klamar diye bir ilaç şurup da calpol ve dolven verdik ateşi oldukça bi ara baya dirençli bir ateş oldu çünkü 39 u gördü
Annecik60 Zeynebinannesiii anladım. Amin rabbim şifa versin inşallah hepsinde farklı farklı gösteriyor ama heralde antibiyotik kullandıkları için bir takım değişiklikler oluyor düzenlerinde
Nazoo_00 Geçmiş olsun biz de eşimle kovid geçirdik, cumartesi karantinam bitiyor, 2 aylik bebeğime bir şey olmadı, acaba sonradan mı olur, sizin bebeginiz sizinle ayni anda mi oldu 🙄
Zeynebinannesiii Nazoo_00 ilk kızım belirti verdi ateş kusma ishal huzursuzluk baygın bakışlar ağrısı falan da vardı çok büyük ihtimalle ertesi günü bende ateş titreme kas ağrısı özellikle bacak ve kalça ağrısı başladı sonra eşimde başladı hepimiz birlikte olduk covid inşAllah kızınız negatif olur hep.. çok geçmiş olsun🧡🙏
Senayy bBenim bebegimde 5.gününde antibiyotik bugün bitti genel durumu hamdolsun iyi ama geceleri falan deliksiz uyuyor hep hastalıktan ve ilâçlardandır diye düşünüyorum.
Zeynebinannesiii Senayy biz 3 gün kullandık dün veremedim bugün vermeyi düşünüyorum dün uyuduğu için uyandırmak istemedim ve inanıyorum ki covid yorgunluğu da var Rabbim şifa versin insAllah Cok geçmiş olsun sizede..🌼