tostosata Meme reddi var zaten. Ama bi kaç gündür kucakta ağlıyo. Yastığa yatırıp mama içirebiliyorum. Böyle alışır mı. Napacağım böyle
neslicanben tostosata bende aynı şekilde yapıyorum yumuşak yastığa yatırıyorum ki hafif dik olsun boğazına kaçmasın diye. Benim de sütüm az prematüre olduğu için mama meme olarak dewam ediyoruz.
Oldugugibibiri tostosata meme reddi kalıcı olmaması için çaba sarfedin bence benimki de uzun süre uğraştırdı meme reddinden dolayı ama biberonla versem daha dönmezdi memeye. Eds yöntemi deneyin. Sonda ile memenizden vermeyi yani
neslicanben tostosata benim bebeğim prematüre 2 ay hastanede kaldı. 2 aydır da evimizdeyiz geldiğinden beri o şekilde besliyorum mamayı verirken. Emzirmede de bi sorun yaşamıyorum ağlamıyor yani. Kucakta mama veremiyorum oda genzine çok kaç kaçtığı için