Hnm44 Yardım edin ne olur kızım 7 aylık oldu onu çok seviyorum. Ama uykusu hiç yok çok yoruldum. Ve bazen uykusuzluktan ,yorgunluktan kendime ayıracak on dakikam bile yok çok bağırıyor um ya kızıma ne olur yardım edin ne olur
neslicanben Hnm44 ilk kızımda hata yaparak deneyimlediğim birşeyi anlatayım size. Elbette uyuduğu vakitler vardır bu bebeğin. Tek sorun bizim istediğimiz saatte yatsın çabamızdan dolayı var olan uykuyu da kaçırıyoruz. Belirli saatler arasında uyutmayı deneyin uyumadan önce onu yorun oynayın. Baktınız uyumuyor 3 saat uyutmaya çalışmak yerine kaldırın uyumasın illaki o uyku gelecek. Şimdi ikinci kızım da öyle yapıyorum hem hayat bana zehir olmuyor hemde o kendi istediği saatlerde uyuyor
melis_duru Hnm44 anneniz veya kayınvalideniz, ya da destek alacağınız herhangi biri varsa mutlaka alın. Gündüz 1-2 saat bile bebekle başkası ilgilense anneye alan açılıyor ve iyi geliyor
Hnm44 neslicanben inanın ki bende dört aydan sonra bıraktım benim istediğim saate uyusun u . Uykusu geliyor mız mızlanıyor uyutmaya çalışıyorum ağlıyor uyumasa durmuyor ne bilim bir kısır döngü
Naydin neslicanben kesinlikle şu saate uyuyacak siye maf oldum. Ama bıraktım kucakta uyuyordu artık okadar uykusu geliyorli kendisi kafasını koyuyor. Tamam ozman diyorum alıp gidiyorum 5 dakikaya dalmış oluyor. Gözünü sevim eskilerin. Kurallara takılmak hayatımızı zoelaştırıyo sadece 😀
Nltka Hnm44 öncelikle uyku saati sorunlu . Ayına göre gündüz kaç uyku yapması gerektiğini uyku aralıklarının kaç saat olması gerektiğini ve en geç kaçta yatması gerektiğini internetten araştırırsınız kolayca bulursunuz . Diğer bir konuda bebekler sizin gerginliğinizden veya negatif durumlarınızdan etkilenir ve siz nasılsanız o da size öyle davranır çok sakin kalmaya çalışın siz ne kadar sakinleşirseniz o da o kadar sakin ve uykuya geçişi kolay bir bebek olur . İnşallah herşey kısa zamanda yoluna girer
Birdunyabircennetannesi Hnm44 Bak canım seni en iyi anlayanlardanım. 8 ay 23 günlük ve 2 haftadır geceleri uyuyor hemde kendi kendine. Ve ben 8 aydır ölü gibi geziyordum şu 2 hafta öncesinde inan sabaha kadar ağlıyordu uyuyordu saat başı 3 kez uyanıyordu hiç daldığı zamanları görmemiştim gece 536362711 kez kalkıyordum ve insanız sonuçta uykusuzluğun verdiği sinirle bağırıyordum sonra oturup ağlıyordum bağırdım diye. Nasıl oldu bu durum anlamadım ama bir anda oturdu düzen kendi kendine hiç çabalamadım. Söyle yaptım bizim aramızda uyuyor maalesef bazen beşiğinde uyur çok nadir saat 12 gibi aldım aramızda hiç müdahale etmedik kendi kendine bağırdı oynadı bizde yanında sohbet ettik falan uyumadık bizde kendi kendine oynadi bazen alın beni diye ağladı ki hala aynı kesinlikle almadık yataktan Ağladığında oyun oynadık onunla ama kucağa almadık. Şuan yine erken uyumuyor 2 3 u buluyor kendi kendine oynayıp biz uykuya geçince kendide uyuyor kesinlikle almıyoruz yataktan he Ağladığında emziği veriyorum elini tutuyorum falan ama konuşmuyorum saat 2 den sonra onunla ve 1 saat içinde uyuyor 3 gibi işte. Yanına al koy aranıza oyna onunla yattığınız yerde bir saatten sonra inan bayılıyorlar onlarda insan sonuçta. Allah yardımcın olsun cidden uykusuz bebek çok çok çok zor. Mesela dün yine saat başı uyandı yine uykusuz kaldım bugün böyle her şeye sinirleniyorum kendi kendime. Ama şöyle düşün elbet geçecek bu halleri ve çok özleyeceğiz sabret bol bol sabır iste Rabbimden. Allah yardım ediyor inan. Sabrını ölçüyor şuan Rabbim sabret 🤲
Dilaylaa Siz stres oldukça oda öyle davranıyor aslında ben bunu çözdüğümde mutlu olmuştum , uyumadı mı uyumasın yemedi mi yemesin rahat bırakmıştım kendimide onuda ve herşey değişmişti. 🤷
Hnm44 Dilaylaa bende öyle yapıyorum. Ama bu defada ilgi bekliyor,kucakta gezmek istiyor yoruluyor um bende artık enerjim hiç kalmıyor. Böbreklerim sıkıntı li suvicmem lazım ona bile fırsat yok sürekli ağrım var
Birdunyabircennetannesi Hnm44 He bu arada canım en son gündüz uykusunu gece yatiracagin saatten 4 5 saat önce olması lazım. Yani mesela ben en son 8 9 da uyandırıyorum gece 1 2 3 arası uyuyor işte erkene çekemedim bir türlü daha yeni uyumaya başladı şimdilik buna da çok şükür saatleri de ayarlayacagim