Kızlar bebeğim 11 aylik sabah sehpanın önünde ayakta dururken dengesini kaybedip birden düştü yanındaydım ama tutamadım çok üzüldüm. Gözünün altını elmacık kemiğinin orasını sıyırarak vurdu. Şişlik ve morluk var. Buz uygulatmadı cok ağladı ısrar edemedim. Sizler ne yapıyorsunuz böyle durumlarda.
Rabbim çocuklarımızı kazadan beladan korusun🙏