Size bişey danışmak istiyorum geçen hafta cuma günü başladı ishal gibi pazar günü götürdük bağırsak enfeksiyonu olmuş mikrop varmış flagly ve reflor diye ilaç verdi bitti derken bugün tekrar 4 kere normal şekilde sarı kaka yaptı tekrar doktora gitmeliyim bebeğim 7 aylık ilk defa böyle bişey geliyo başımıza normalde kabız gibi yapar