Bebeğim 4 aylık doğdu doğalı kakasını geç yapıyo dört gün üç gün iki gün nadir günlük yapıyodu doktora gittk kaka tahlili verdk kakada gzli kan cıktı doktor süt ve yumurta yasak dedi diyete grdm bir haftadr süt ürünleri hiç bseklde tüketmyrm otla beslendm ve tavuk ama yok bir hftada yine iki defa yaptı zorlanıyo ama yok yapamıyo alerji dedi doktor ama düzelme hiç olmadı vucunda vs hiç bi döküntüde olmadı sadece hep huzursz ve kaka yapamama problemimz oldu kabızda değil sadece yapamıyo artık napıcağmı şaşırdm😔