Gizemkremcakan anladım ilk zaman oğlum da yemezdi, yumurtayı iyice ezip yoğurda katardım ben, karıştırıp verirdim. Yoğurdu çok sevdiği için öylece yerdi sabah kahvaltısında. Kıymayı da şey yapıyorlar, diyelim ki yarım kilo kıyma aldınız bunu güzelce az suyla yumuşak olacak şekilde pişirdiniz. Sonra robotta iyice hamur gibi olana kadar çekip parça parça porsiyonluk ayırıp dondurucuya atın. Bu şekilde birer birer çorbalarına yemeklerine katın. Yani bu şekilde hiç belli olmuyormuş, un gibi dağıldığı için ağzına gelmiyormuş. Emziriyorsanız bu harika, anne sütüyle mutlaka toparlar Allahın izniyle. Benim sütüm olmadığı için o ihtimali akıl edemedim.