Merhaba. Oğlum 4 yaşına girecek. 3 yaşına kadar falan cok uslu sakin bir çocuktu. Bir kere sesimi yükselmiştim o zamana kadar. Sesimi yükseltip kızamazdım bile bir şey yaptığında. Şu anda 6 aylik kardesi de var. Eşim sabahtan akşam 9 10 a kadar yoğun çalıştıgi icin yalnızım. Sürekli kardeşine vuruyor sevdiğini sanıyor ittiriyor. Duvarları çiziyor ıslak mendilleri ağzına dolduruyor gecen gun kolonyayi olduğu gibi dökmüş. Afedersiniz bir lavaboya gideyim hemen ketçap mayonezi salona getirip tabağa sıkıyor. Bunlar birkac dakika içinde oluyor. Yoksa sürekli gözümün önündeler. Ve ben büyük oğluma çok kızıp bağırmaya başladım 😢 o an beni öyle sinirlendiriyor ki tuhaf tuhaf yaramazliklar yapıyor ortalık birbirine giriyor küçük oğlumu çığlık çığlığa ağlatıyor. Kendimi tükenmiş gibi hissediyorum. Bu çocukluklarini büyüdüğü zaman özleyeceğim diyorum kendime ama yanlış yaptığı zaman onu düşünemiyorum. Kucağıma alıp öpüp sarılıp konuşuyorum anlamiyor. Kızıyorum anlamiyor. Kısır bir döngü gibi. Tek ben miyim boyle olan ne yapacağım bilmiyorum