Lovers_33tantuniyam Selam güzel anneler benim merak ettiğim şu ki 18 aya kadar dvit 400 kullandım şimdi bitmek üzere artık 600 alınır mı,,🤔Bı de kan sınırda doktor normal dedi kan ilacı kullanayım mı bilemedim,😐
BirAlparslanAnnesi Lovers_33tantuniyam şimdi alıp devam edebilirsiniz 600 lükten 🌸 kan içinde ben 12.ay itibari ile kullanmayı bıraktım doktor takibi ile besin yoluyla dengeliyorum
Lovers_33tantuniyam Kuzeymiram 1 yaşına kadar kullandım değerleri de normal şimdilik ama takibi doktora yaptırın tabii 😊
Lovers_33tantuniyam BirAlparslanAnnesi Kan ilacını aynı şekilde bende bıraktım dvit içinde hemen 600 başlıyorum zaten bıngıldak da tam kapanmamış 😒
Lovers_33tantuniyam TinkyWinky ,Ben bilemedim iyi ki sordum değerimiz de şükür ki normal yoksa çok üzülürdüm bilmeden eksik kullanmışım 😑
BirAlparslanAnnesi Lovers_33tantuniyam doktorunuz hiç yönlendirmedimi 😐 sıkmayın canınızı açığı kapatırsınız Allahın izniyle 🌸
Lovers_33tantuniyam BirAlparslanAnnesi Hiç söylemedi en son da devam ediyorsunuz dimi dedi evet bırakmadım dedim sonra kafama takıldı araştırdım ki bi üst varmış işte.İnsallah alırım bu hafta devam ederiz ☺️