Ayca77
Tefal 3 katlı olanlardan almıştım ama sonradan pişman oldum, gereksiz masraf bence. Buharlı pişirici aparatları var, 50-60 lira gibi bir rakamları var galiba, gayette güzel iş görüyor.
Ben uzun süre kullanmadım birde, ek gıdaya geçiş sürecinden sonra haşlama mevzusu bitti bizde.