Merhaba kızlar diger hesabımdan çıkış yaptım burdan yazıyorum.
Oglum 19 aylık göz altları ara ara morarıyordu bende hastaneye götürdüm doktor genetikte olabilir alerji de olabailir dedi kan verdik ve alerji degeri cok yüksek çıktı. Bizi çocuk alerjisine gönderdi randevu aldim gidicez internetten baktım nezle-grip alerjisi felan yazıyor.var mi bebegi böyle olan gerçi bende de grip alerjisi var acaba oğlumun da mi öyle bilenler yazarsa sevinirim🥰